Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

www.meble.dap.pl

obowiązujący od dnia 04.02.2017r.

I. STRONY TRANSAKCJI

Sprzedawcą produktów zawartych na stronie internetowej www.mebledap.pl jest:

Firma Usługowo – Handlowa “DAP” Dorota Pelc

ul. F. Chopina 9 82-300 Elbląg

NIP 578-271-80-32      REGON 364762860

TELEFON: 697-327-462 lub 609602798

Email: dap@opoczta.pl

  • Kupującym mogą być osoby wyłącznie które w momencie składania zamówienia skończyły 18lat..

II. POSTANOWIENIE OGÓLNE:

  • Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  • Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja REGULAMINU przez Klienta.
  • Ceny podane w Sklepie internetowym są cenami brutto ( zawierające podatek Vat).
  • Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Są to towary nowe i objęte roczną gwarancją sprzedającego.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania i usuwania produktów, przeprowadzania oraz do odwoływania akcji promocyjnych na łamach strony.
  • Ceny zawarte przy produktach nie zawierają kosztów przesyłki.
  • Podane w opisach wymiary mebli są z tolerancją do 3 cm rzeczywistego wskazania wymiarów.
  • Kolory mebli, uchwytów, frontów, korpusów mogą nieznacznie się różnić od rzeczywistych.Spowodowane jest to indywidualnymi ustawieniami monitorów, ekranów lub innego sprzętu.

III. ZAMÓWIENIA  I REALIZACJA

Zamówienia można złożyć poprzez:

  • formularza zawartego na stronie www.mebledap.pl
  • emailem : dap@opoczta.pl
  • telefonicznie w godz. 8.00 – 12.00 od pon. do pt. 697327462
  • osobiście w firmie w godz. 8.00 – 12.00 od pon. – pt.

Przy składaniu zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania: nazwy, ilości, imienia i nazwiska (firmy), sposobu dostawy, adresu dostawy, telefonu kontaktowego , adresie email.

W razie wątpliwości Pracownik firmy “DAP” będzie się kontaktował z Klientem telefonicznie lub emailowo.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania i nierealizowania zamówień zawierających niekompletne dane, zamówień budzących wątpliwości oraz zamówień których z przyczyn leżących po stronie Kupującego nie można potwierdzić w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

Termin realizacji wynosi od 2 do 14 dni roboczych.

Czas dostawy po odebraniu przez firmę kurierską przesyłki wynosi 24/48 H. ( Palety są dostarczane pod budynek lub posesję znajdujący się w adresie dostawy. Firma ” DAP” nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.   UWAGA!!! JEŚLI PRZESYŁKA JEST USZKODZONA PROSIMY O SPISANIE PROTOKOŁU SZKODY WRAZ Z KURIEREM ORAZ PRZESŁANIE SPORZĄDZONEGO PROTOKOŁU NA PODANY EMAIL: dap@opoczta.pl

IV. PŁATNOŚCI

  • Przy odbiorze – zapłata gotówką bezpośrednio w firmie lub u kuriera “płatność za pobraniem”
  • Przelewem na rachunek Sprzedającego – z chwilą zapłaty i zaksięgowania pieniędzy na koncie rozpoczynamy realizacje zamówienia.
  • Odbiór osobisty z magazynu – po uprzednim złożeniu zamówienia i umówieniu się z pracownikiem firmy “DAP”
  • Zamówienia niestandardowe lub zamówienia pod Klienta indywidualnego ( zmiana wymiarów mebli) zobowiązujemy do wpłaty 30% zaliczki na poczet realizacji zamówienia.Zapłata pozostałej części nastąpi przy odbiorze towaru.
  • Zastrzegamy sobie możliwość nie zwrócenia zaliczki jeżeli, Klient indywidualny rozmyśli sie z zakupu a towar został już wyprodukowany lub jest w jego trakcie.
  • Klient otrzymuje rachunek lub paragon umiejscowiony pod listem przewozowym przyklejonym na ostreczowanej palecie, lub do ręki  w przypadku odbioru z magazynu.
  • Koszty transportu ustalane są indywidualnie.
  • Przy odbiorze Klient jest zobowiązany sprawdzić wraz z załączoną specyfikacją stan ilościowy przesyłki. W razie braku prosimy o kontakt emailowy lub telefoniczny następnego dnia roboczego do godz.10.00

V. REKLAMACJE

  • Reklamacje należy składać na adres emailowy: dap@opoczta.pl
  • Czas rozpatrzenia reklamacji 14 dni.
  • Klient powinien okazać paragon, rachunek, lub załączoną specyfikację.
  • Klient powinien dołączyć zdjęcie uszkodzonego elementu jako dowód  w sprawie.
  • Reklamacje będą uwzględniane jeżeli mają wadę techniczną , a nie fizyczną.
  • W przypadku uznania reklamacji koszta wysyłki ponosi Sklep – w innym przypadku Klient.
  • Zwrotu towaru nie może dokonać osoba która zamawiała meble pod indywidualne zamówienie ( klient sam podawał wymiary).

VI. Ochrona prywatności.

Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz akceptuje poniższą informację:

OŚWIADCZAM, ŻE WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE I WYKORZYSTANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z USTAWĄ  Z DN.29.08.1997R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH.

Klient ma prawo do wglądu i ich zmian. Podane dane przez Klienta objęte są tajemnicą służbową i wykorzystane tylko w celu realizacji zamówienia lub współpracy.

VII.POLITYKA COOKIES

Na naszej stronie używamy pliku cookies w celu zapewnienia Klientom możliwości dodawania produktów do koszyka i składania zamówień,zapewnia Klientom możliwośc rejestracji i logowania sie.

VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

W ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki klient może odstąpić od umowy bez podania jakichkolwiek przyczyn.Prosimy o informacje i wypełnienie poniższego wzoru.Zwracany towar należy odesłać na własny koszt.Towar musi być nieuszkodzony , zapakowany w oryginalne opakowania, na palecie ostreczowanej, i zabezpieczony podczas transportu aby sie nie uszkodził.Sklep zobowiązuje sie w przeciągu 3 dni roboczych od dostania zwrotu sprawdzenia przesyłki. Jeżeli towar wróci i będzie cały zwrócimy kwotę zakupu mebli( cena brutto znajdująca sie przy towarze).

Klient indywidualny który kupował meble pod swój indywidualny wzorzec ( wymiar mebli) nie może skorzystać z tego załącznika.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz należy wypełnić i odesłać jednocześnie informując pracownika firmy DAP)

Firma Usługowo – Handlowa “DAP” Dorota Pelc

Sklep internetowy mebledap.pl                                                               ul.Pszeniczna 33-35                                                                                     82-300 Elbląg

Ja (……) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej rzeczy(……..) numer oferty (……..) Data zawarcia umowy(……), data odbioru (…….)

Zobowiązuję sie na własny koszt odesłania wyzej wymienionego zamówienia, które jest bez uszkodzeń.

Imie i nazwisko zamawiajacego………

Adres…………..

Data…….

Czytelny podpis………….